Tuesday, February 3, 2009

ari yang kosong




"Huh" borink btoi ari ni aku nak buat apa pun tak tau. Semalam aku ingat nak kluaq enjoy ngan member2 tapi tak jadi plak, pukul 1.26 a.m da tidoq hampeh tui apa pun tak buat. Pagi ni pukul 9 bangun mandi pastu tunggu ah su mai ambek barang dia. Isap marlboro sebatang pastu gerak bob bangun tidoq, dalam keadaan aku yang separuh mengantuk aku duduk kat depan pc then aku bukak youtube. Nak tengok pa pun aku tak tau duk slide naik turun aku ternampak recomanded video kat bawah aku punya chanel.
'Dig' mudvayne, aku truih klik kat situ lama tak dengaq lagu nie, kalau ang pa semua nak tau ni la lagu metal pertama yang aku minat. First time dengaq lagu ni time aku masuk form 2, aku pinjam cd member skolah aku sebenaqny tu split cd slipknot. Member aku nak introduce kat aku band slipknot ni tapi aku lebih tertarik ngan lagu dig dari mudvayne yang diselitkan kat dalam cd tu. Lagu ni btoi2 mempunyai sound yang padat dari start lagu sampai abes aku kena goosebump. Tapi dari situ la aku mula minat ngan lagu2 diorang.
Bila umur aku dah semakin meningkat samala jugak ngan mudvayne muzik diorang pun makin berubah dari metal ke hard rock satu perubahan yang agak besar tapi aku tak la kecewa sangat pun. Lagipun diorang skrang dah jadi aktivis anti perang, aku skrang pun da tak berapa masuk ngan metal makin lama makin kurang padat. Mungkin skrang zaman screamo pula yang nak naik aku pun da tak bley blah sangat ngan muzik style ni. So skrang aku dengaq ja lagu pa yang masuk ngan aku dari radiohead ke muse sampai beyonce pun aku layan.
Malam ni aku nak kena p head office plak, tempat yang aku paling meluat nak
p. Aku da muak dengan muka2 kat sana. Bilalah aku nak bleh berenti reja kat sini. huh... nanti sambung len..

3 comments: